tisdag 10 maj 2011

Kungliga huvudstaden!

På fredag drar vi iväg till den Kungliga huvudstaden!!
Ska dit med Petter och svärisarna och vara borta hela helgen!
Ser fram emot detta! Ska bli riktigt riktigt skoj!

Hoppas kunna ta lite bra bilder och dela med mig utav!

"Gammal man gör så gott han kan."
Ja det är nog det som gäller för Herrn!
Visst är hans knän kaputt, ryggen lite ond ibland men inte kastar man in handduken för det!!
Nej nej nej!

Man fortsätter läxa upp de ohängda ungdomarna ute i hagen, vaktar maten så det inte tar slut för fort och visar de andra hästarna att lastmaskinen är bäst (i alla fall när den har höbal med sig!).


Snuppe gubben!


Från dagens motion i sällskap med Rexen!


Har kommit igång så smått med ridningen av Herrn igen, han verkar ömma mindre på gruset och han verkar inte misstycka till en sväng ibland!
Idag tog vi med Rexen som lite sällskap.
Det går riktigt bra med Herrn och Rex!

Vi kom ikapp grannen som var ute med sin hund så Rex hamnade lite bakom mig och Herrn eftersom han var tvungen att kolla in grannhunden väldigt noga!
Plupp sa det och plötsligt satt jag uppe på Herrn med bara ett Flexi-koppel och halsband i handen! Hunden fattades!
Han hade trillat ur halsbandet!

Han blev nog lika förvånad som jag!
Jag kastade mig av Herrn med en gång och då kom Rexen och stoppade in huvudet i halsbandet igen, då hade han glömt av den andra hunden! Snacka om att han var chockad över sin nya frihet!




Inga kommentarer: