måndag 23 maj 2011

Lessnade!

Hade precis suttit och skrivit ett långt inlägg, med bilder och hela kittet...
Lessnade... Visste inte vad jag skulle skriva egentligen, vad jag ville säga.
Ville jag säga något alls? Har jag något att berätta?

Nej!
Inget som jag känner att någon är intresserad av eller har utbyte utav.
Vad gör jag som är så jävla intressant att någon ska följa min blogg? Egentligen?!

Hallå! Wake up!!
Du är ointressant! Och faktiskt ganska tråkig! Get a grip Filippa!

Vet inte vad jag ska skriva... Faktiskt!
Har mycket och många tankar. Om allt och det mesta.
Men bör / ska man dela med sig av allt då?
Är någon intresserad? Eller snarare... VILL någon veta?!

Jag önskar jag kunde vara sådär äckligt ärlig! Då hade detta blivit jävligt intressant!

2 kommentarer:

Evvvelyn sa...

Visst hade bloggen blivit äckligt intressant om man var riktigt ärlig och skrev precis vad man tyckte och tänkte.

Du skriver så himla finurligt så jag tycker du har en intressant blogg :)

Sofia sa...

Vad är detta Filippa? Du har den mest läsvärda och roligaste bloggen att läsa! Lägg ut det där du tänkte lägga ut! Jag tycker det är intressant att läsa! =)