torsdag 5 maj 2011

En bitterfittas tankar och bekännelser!

Ja vill ni läsa ett positivt och roligt inlägg?!
SLUTA läsa nu!!

Många runt om mig har börjat nya liv, går ner i vikt, är fräscha, snygga och nog luktar dom gott med! Dom tänker sig ett liv på beach 2011! Grattis till er!
(Jag tar med mig trimmern så jag kan trimma mig ett hål i vassen!)

Jag? Not soooo much!
Jag har istället en stor finne på hakan, åderbråck på ena benet, luktar (för tillfället i alla fall) inte blomma!!

Nää jag känner mig inget varken snygg, sexig ELLER vacker just nu!
Var ett tag sedan faktiskt får jag nog erkänna!

Man dras med i viktpratet det är bara så!
Sen kanske inte jag är det tjockaste som går på planeten, det inser ju jag med men nog fan hade det vart bättre om man inte kände hur låren och röven rör sig när man går!!!
Visst hade jag mått lite bättre av en persikohy och lena snygga ben!?!
Det är inte så att jag missunnar mina vänner viknedgång! Eller jo kanske lite!
(Är ironisk, måste kanske skriva det!)

Nää nu orkar jag inte tänka på detta mera!
Går och lägger mig istället och hoppas på att vakna som en ny människa i morgon, en len, fin, blomsterluktande och så himla positiv männsika!!

Håll tummarna!!!

(Detta fantastiska inlägg skyller jag endast på lingonveckan och tillfällig sinnerförvirring pga koffein intag!)

2 kommentarer:

Malin sa...

Inte lätt du vännen! Hoppas att veckan går fort ;) Och jag håller med dig, vill inte längre känna hur låren rör sig mot varandra och att man inte kommer emellan lika smala passager som man kanske gjorde tidigare....
Håller oxå tummarna för att jag vaknar snygg och vacker en dag, utan alla finnar i pannan som jag fått nu efter en viss kille kommit ur min kropp!
Kram på dig!!!!

Evvvelyn sa...

Du är sötast Filippa!!