måndag 16 maj 2011

Kostnader!

Satt och funderade på kostnader för hästarna.
Vet inte om det egentligen var en bra idé men jag gjorde det i alla fall.


Priser i månaden (förutom försäkringen som betals mera sällan).



  • Stallhyra 1200 kr

  • Foder 550 kr

  • Hovslagaren cirka 500 kr (denna gången bara EN verkning betalade förut för ENDAST Herrn 1045/kr var gång, cirka var 6e vecka! Räknar med 1000 kr i månaden sedan. Helena hade redan hjälpt mig med Herrn.)

  • Veterinär 1400 kr. (Har inte så stor veterinärskostnad varje månad!)

  • Musli/lucern/olja (extra foder) 500 kr

  • "Medicin" till Shaquille för lederna cirka 600 kr

  • Försäkringar Gulliver ca 1500/året Herrn 679 kr/året. Slår jag ut på hela året blir det cirka 180 kr/månad.

Totala summan: 4930 kr / månad.


Ibland mera, ibland mindre!
Lite intressant att räkna på!

Jag hade ALDRIG lagt så mycket pengar på mig själv! ALDRIG!!!

Inga kommentarer: