lördag 11 juni 2011

Me, myself and the snyggo!!

Lång helg!! Nej det ska inte vara sammansatt!
Jag är/har varit ledig fredag till söndag!
Riktigt gött!

Lillasyster tog studenten i går, fredag!
Det är nästan roligare att gå på någon annans student! Då hinner man känna känslan och fira på ett helt annat sätt än när man själv tog studenten!
Skoj var det och det firades med delar av släkten!

Idag kom släkten hit och kollade läget, sedan färdades dem mot Skåneland igen!

För min del blev det stallet resten av eftermiddagen!
Ridning med Gullet och tömkörning med Herrn!

Kände för att göra oss lite extra piffiga idag, Herrn och jag!
Han fick på luva med matchande schabrak! I like!
Vi såg väldigt sportiga ut!




Herrn hänger INTE läpp!

Jobbar på bra!



Barn som puttar på gräsklippare är ganska konstigt och måste kollas lite extra!


Shaquille var jätteduktig idag!
Han gick i en fin form redan i skritten och fick till en jämn fin trav, I FORM!
Då får han ett jäklars snyggt schwung i steget!!

Duktiga, snygga och matchande var jag och grabbarna idag!

Annars rullar allt på!
I morgon kommer syster yster och jag ska hjälpa henne med balfrisyr!
Håll tummarna säger jag bara!






Inga kommentarer: