tisdag 26 april 2011

Vårsol och rörelse!

Vilka underbara dagar det är nu! Rena sommarvärmen!

Trädgården är full utav blommor! Vitsippor, blåsippor, tulpaner, påskliljor osv!
Planerar och fixar! Klipper i buskar och träd, planerar att få till ett par lådor att ha lite blomster, jordgubbar och annat smått och gott i.


Har varit ute och "motionerat" Herrn idag med! Det goda, gröna saftiga gräset i vägkanterna är väldigt mycket roligare än att behöva röra på benen!

Har även tömkört Gulliver och promenerat med Rexen. Tur att jag åt maräng swiss igår på jobbet så jag klarar av motioneringen av alla killarna utan att förlora ett enda gram!
Det vore ju riktigt trist! Hehe!

Det är nog tyvärr så att lilla jag får skärpa till mig snart! Det går in MYCKET godsaker och mat i denna brödlucka!!
Det får nog bli vassen 2011 också!! Beachen är inte min grej!



Inga kommentarer: