måndag 12 september 2011

Inte glömd!

Älskade!

Om det är så att någon utav er läser på Gullivers blogg (gulliversresa.blogspot.com) så kanske man tror att det bara är Gullet, Gullet, Gullet som gäller.
ICKE!

Shaquille "Herrn", "Gubben" är igång lika mycket, till och med mera än Gulliver.
Han går var och varannan dag, MAX två dagars vila, ABSOLUT MAX!!

Ridning, tömkörning, körning, promenader, cykelturer.
Ja vi hittar på allt möjligt!
Jag gör allt, ALLT för att hålla igång farbrorn!
Han får inte stå och bli gammal och stel. Äldre och stelare kanske jag ska säga!

Han har problem utav sina knän, så är det.
Har han ont? Jag vet egentligen inte och ibland gör det mig ledsen, väldigt ledsen.

Men han har inte gett upp trots knän och leder, så då ger jag inte upp HONOM heller!

Numera blir det sällan väldans långa turer, mest för att jag inte vill att han tar ut sig.
Han är inte Gubben som ger sig i första taget.
Men med glukosamin och MSM håller vi lederna någorlunda igång och med lucern, olja och MASSOR med hö försöker vi hålla hullet på plats.
Han har inte evigt liv, det vet jag också, men snälla låt mig tro det en liten stund till.

Mycket tid, mycket pengar och mycket kärlek!

MEN jag vet precis vart jag får energin till att komma upp ur sängen, vara snäll och trevlig på jobbet, att leva.

En dag med för lite häst ger rastlös själ för min del!




Inga kommentarer: